ooont!

Jag har fått så sjukt ont i nedre delen av magen. Det började igår, då stack det och högg som knivar i magen. Får hoppas på att det bara är bebben som borrar ner sig med huvudet och att det bara är ett tecken på att något börjar hända, annars vet jag inte va det är som gör så fruktansvärt ont :/

För övrigt så växer magen på och jag vill egentligen inte klaga men det börjar kanske bli liiiite små jobbigt med magen nu. Men samtidigt kommer jag nog sakna den också. Kommer inte ihåg hur det känns att inte ha så här stor mage :)
Men mest av allt vill jag ju bara att bebben väljer att komma ut snart så vi får gosa med honom eller henne!

Nu ska jag hoppa i säng och försöka sova ett par timmar innan det är dags för kisstime igen :)

nATTI Natti!


Här är magen i V.37+0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0