Freeeeedag!

Igen! A det känns som det är fredag jämt nu för tiden. Dagarna går så sjuuukt fort, hinner inte med alls :)
Gillar dock starkt att det är fredag, det betyder att karln tar helg och jag får sällskap hemma igen :) toppen de!

Just nu väntar jag på att han ska dyka upp från jobb. Vi ska äta wook och så har en fågel viskat i mitt öra att han har med sig godis och cola också! Jag har blivit en riktig godisråtta...eller så har jag kanske alltid varit det haha men jag skyller på graviditeten ;) Gott ska det bli!

Hoppas ni får en mysig helg och att ni tar hand om alla mammor på söndag :) det förtjänar dom! jag ska baka en jordgubbstårta till min ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0