Ingen bebbe ännu...

Nej, skrutten har det bra där inne i magen och verkar inte ha några planer på att komma ut på ett tag iaf :) Men är rädd att jag kommer sakna magen och att ha bebisen där så det gör inget att han eller hon är kvar ett tag till :) Inom två veckor så är bebben här endå! overkligt :)

Idag hämtade underbara Linn upp mig och drog med mig ett varv på stan...trodde att jag skulle va tvungen o sätta mig vid varje bänk men det gick ju hur bra som helst :) Vi shoppade och fikade och hade det trevligt. Jag blir galen på värmen bara. Man klagar hur det än är men jag fryser hellre än svettas faktiskt och just nu står jag inte ut med värme! haha kanske blir lite bättre när bebben är ute.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila ryggen (känner mig som Agda 85 år just nu) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0