dan före dan

a imorgon gäller det! då är det BF! Tror dock inte att den lille plutten i magen är redo att komma ut imorgon, men hur som helst så är det väääldigt nära nu :) Ska bli så spännande att få se skrutten på riktigt och inte bara på bild, känns overkligt :) snart snart!

Igår var jag barnvakt till min systerdotter Joline som så gärna ville sova över hos moster och det fick hon! Men det roliaste med allt verkade vara att just få sova, det tjajade hon om hela kvällen haha spännnade att sova borta antar jag :) sötis!

Nu är det dags för mat..karln står vid spisen och kokar ihop en god köttfärsås, det måste den iaf vara för det luktar tokgott!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej Carina! Hur är det med allt, det var länge sedan nu! Hur går det med magen och bebben?

Förlåt för det där med naglarna, men jag har haft för mycket att stå i på sista tiden :( Men jag hoppas vi kan göra det i alla fall, även fast du förhoppningsvis har en bebbe att ta hand om :)

Sara

2011-06-07 @ 21:04:44
URL: http://saramatildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0