mitt lilla hjärta!

Å det var så kul att få se plutten i magen igen! med tanke på alla ultraljud jag har gjort nu (5 stycken totalt) så märks det verkligen att bebben blir större. Så söt :)
Bebisen levde loppan som vanligt och verkade må toppen. Hon kunde inte hitta något fel alls och sa att han/hon var jättefin. Kul att höra! Men jag vill inte ta ut något i förskott, mycket kan hända på vägen, så hoppas bara på att allt ska gå bra nu!!
Längtar som en galning efter våran lilla skrutt!

Nu ska jag ta mig i kragen o krypa ner i sängen. Daniel är på väg till GBG just nu. Känns inte alls kul att sova själv. Det var ett tag sen nu och jag har börjat vänja mig vid att han alltid är hemma. Hoppas jag kan sova nu, tönt som jag är haha men jag har ju i alla fall bebben i magen som sällskap :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0