Friday!

Då var det fredag igen då. När man har varit hemma från jobb ett tag så vet man knappt vilken dag det är, så att det är helg märks inte så mycket, förutom att karln är hemma förståss :)

Idag har jag haft en heldag tillsammans med Lianda. Vi har tjejsnackat i flera timmar och käkat pizza ;) det var väldans trevligt!

Lägenheten vi var och kolla på igår var helt okey så vi har bestämt att vi tar den!! Så om drygt tre veckor så bär flytten av...några hus bort bara. Det ska bli skönt med ett extra rum och framför allt ska det bli helt underbart att slippa våra idioter till grannar som vi har under oss! :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och dega. Så ska jag vänta på karln som förhoppningsvis kommer hem med päroncider som jag har dille på just nu. Är galet sugen på det hela tiden...alkoholfri off course ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0