Fredaaaag

Japp, nu är det alltså fredag igen. Tyckte nyss att det var helg. Veckorna bara flyger förbi.

Idag har jag varit väldans flitig o städat hela lägenheten. så nu luktar det rent o fräsht här hemma! 
För tillfället sitter jag med färg i håret. Jag var så galet less på mitt dassiga hår så nu hoppas jag att det blir en fin chokladbrun färg och inte nästan svart som mitt hår brukar bli :/

karl har varit borta ett par dagar i jobb och är nu på vög hem. Ogillar starkt att vara själv så tur att han dyker upp om två timmar :)

Nä nu ska jag skölja håret o hoppas på det bästa! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur blev det? :) håller med om att veckorna bara flyger förbi :o

2011-04-08 @ 21:30:28
URL: http://mmajjs.blogg.se/
Postat av: linnéa

Hoppas allt är bra med dig och att du har en perfekt fredag.

2011-04-08 @ 21:49:22
URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0