första dagen

...av min ledighet snart avklarad. Hur skönt som helst att veta att jag bara kan göra vad jag vill fram till att bebben kommer.
Ledigheten firades idag med shopping! Jag råkade visst köpa två tröjor som var lite för korta för någon med gravidmage, men dom var så söta så jag kunde inte hålla mig. Får hoppas på att jag kan ha dom när magen försvinner :)
Jag har även smockat i mig en pizza idag med mammsen. Käkade kycklingsallad till lunch så jag tyckte det jämnade ut sig med en flottig pizza då ;)

Nu ska jag fortsätta njuta av min första lediga dag..med andra ord ska jag spendera kvällen liggandes i soffan framför tvn och inte göra ett smack!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0