dumma fot och dumma Norrtälje sjukhus

Jag har haft galet ont i ena foten nu i över två veckor. Det vägrar ge sig och jag kan kanppt gå på fotjäkeln! Ringde till närakuten och det var tydligen inget som passade sig där hos dom. Ringde vidare till vårdcentralen där det står klart och tydligt att tidbokningen är mellan 8-17, nej då måste jag ringa kl 8 imorgon bitti istället eller gå ner och sätta mig på akuten om jag misstänker att jag fått en blodpropp!?? hallå?? vadå om jag misstänker? jag är ingen läkare och börjar fan tro att dom på norrtälje sjukhus inte heller är det. Dom har nog bara klätt ut sig och låtsas vara någon form av läkare.
Jag ringer kl 8 imorgon bitti och hoppas på att det inte är samma otrevliga surkärring som brukar svara, får en tid och hoppas även på att dom kan göra något mer än att föreslå alvedon och att jag ska komma tillbaka om det blir värre. För det verkar ju vara deras rutinsvar här i Norrtälje!

måttligt irriterad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0