äntligen!

Idag var det sista dagen på jobbet! Så underbart skönt att slippa springa runt hela dagarna i väldigt obekväma skor och få ont i fötterna. Nu är det 2 månaders ledighet som gäller innan bebben dyker upp (om han/hon inte får för sig att komma ut tidigare).
Det känns väldigt underbart just nu! :)

Idag gick jag in i v.32. Det går undan med en jädra fart! kan inte riktigt förstå att jag snart har en egen liten knodd :)

Jag har varit uppe sedan halv fem imorse så börjar känna mig lite dåsig nu. Dags för sängen med andra ord. Hoppas jag kan somna för det verkar som att någon liten buse i magen inte tänker sova på ett tag. Det sparkas hej vilt i min  högra sida. Dom är vassa dom små fötterna! :)

natti natti!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud va härligt att du får vara ledig nu..och njuta av ledigheten :) Hoppas allt går bra nu! Kram

2011-04-07 @ 10:47:45
Postat av: carina

ja det ska bli hur skönt som helst! tack, snart är det din tur ;) kram!

2011-04-07 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0