sjukling

Jag har åkt på en till förskylning! Jag var förskyld förra veckan och mådde toppen i helgen, men igår på jobbet fick jag jätteont i halsen och sen blev det bara värre. Mådde skit i natt och släpade mig till jobbet imorse.
Efter att ha proppat i mig ipren, två koppar te och ett dussin halstabletter så kändes det bättre mitt på dagen, men nu mår jag jätte dåligt igen. Är galet öm i axlarna och nacken, känns som jag skulle ha blåmärken överallt ungefär. Urs, ingen toppendag idag inte!
Hoppas på att det är bättre imorgon för då är jag ledig och har inga planer på att sitta hemma hela dagen och vara sjuk inte! :)


håller hårt om mina kära Fishermans just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0