Hallå där!

Här har det verkligen varit dött bra länge va?! :)
Jag har verkligen inte brytt mig ett dugg om att skriva här, men jag ska göra ett försök till att skriva lite oftare annars är det nog dags att stänga ner här tror jag.

Igår va jag i säng redan vid halv sex tiden. Hade sån jobbig huvudvärk hela dagen på jobbet och resten av kvällen. När klockan var runt sju blev huvudvärken värre och jag orkade inte ens ha tvn på längre. Så därav är jag uppe med tuppen idag. Har en galen magvärk (pga migräntabletterna) och har haft det hela natten så hoppas på att det blir bättre snart och att huvudvärken inte kommer tillbaka idag. Ska jobba ikväll och har inte tid med något sånt! hoppas hoppas!

Nu ska jag äta något...hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0