3 år med min älskling!

Igår var det 3 år sedan jag o Daniel träffades, och vi har bott tillsammans i stort sett sedan dess :)
Älskar dig galet mycket Daniel! ;) du betyder allt för mig!
Vi ska fira våran 3 års dag på lördag med att gå ut o äta o kanske gå på bio...mys!

Igår var jag ledig och daniel slutade vid halv tolv så vi gick ner på stan och åt lunch sen gick vi en promenad i solen och tog lite kort. Det är så underbart att vara ledig ju!

Daniel kom hem med en stor bukett rosa tulpaner igår. Galet fina är dom! Tack älskling! <3



Promenix i solen:










Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad härligt med en solig dag och glittrande snö ^^

2010-03-18 @ 13:06:42
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0