värdelösa läkare!

Idag gick jag tidigare från jobbet för att hinna till sjukhuset eftersom jag hade läkartid kl 14. Kände mig hur duktig som helst för att jag faktiskt har tagit tag i saken och bokat en tid. När läkaren har ställt någon enstaka fråga och lyssnat på hjärta o lungor så säger hon bara: - jag vet fakiskt inte vad det kan vara och kom tillbaka om de blir värre.
Sen tyckte hon jag skulle prova tabletter för sura uppstötningar. Men herre gösses, jag har inte problem med magen!
Det är likadan precis varje gång man går till en läkare i Norrtälje. Alltid säger dom att man ska komma tillbaka om det blir värre. Men va fan, man går väl dit för att man har ont och mår dåligt! borde inte det räcka?! Man ska tydligen vara dödssjuk för att få någon hjälp i den här stan. Hon förstörde min dag garanterat! Tack för det!

Nu till något roligare! Om någon timme eller två ska jag dra till Göteborg. Daniel ska iväg på ett jobb och jag är ledig imorgon så jag hänger på! Jag älskar roadrips!
Kommer förmodligen ha internet i lastbilen så jag återkommer senare

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0