Onsdags mys

Idag slutade både jag och Daniel tidigt, men kändes inte som att man fick ut något av det, tiden går så fort och endå har man inte gjort något vettigt. Längtar verkligen till våren nu! :)

Jag ägnade lite tid till mig själv idag. Badade fotbad och gjorde en ansiktspeeling, hur skön som helst! Så nu känner jag mig som en ny människa ;)

Imorgon är jag ledig och jag har fundera fram och tillbaka på om jag ska åka in till storstan och shoppa. Är galet shoppingsugen men känner inte att det är särskilt nödvändigt. När jag är på sånt här shoppinghumör slutar det bara med att jag antingen kommer hem med massa onödigt som jag ångrar sen, eller så kommer jag hem utan någonting och då blir jag puttrig för att jag inte hittade något. Vilka löjliga problem man har va?! haha
så nej det är nog bäst att hålla sig hemma!

Nu väntar en blåbärgspaj i ugnen! Dags för filmmys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0