ingen bra start på dagen...

Jag vaknade kl 6 imorse av att jag hade världens migrän! Jag hade ont i huvudet redan när jag gick och lag mig men det brukar alltid gå över under natten när man har fått sova. Så det var bara att ringa jobbet och förklara läget. Migränabletten funkade iaf till slut och jag kunde hasa mig iväg till jobbet någon timme försent, dumma huvud!
Väl framme vid jobbet fick jag så nedrans ont i magen och har haft det konstant hela dagen!
Det har verkligen inte varit min dag idag, hoppas på att jag mår bättre imorgon helt enkelt.

Den här helgen gick väldigt fort, vilket är toppen eftersom jag redan längtar till nästa, då är jag nämligen ledig och det är alltid uppskattat! :)

Vad har ni haft för er i helgen? tell me!

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara vila hela kvällen lång!
Ni missar väl inte Johan Falk kl 21.00 ikväll?... tänkte väl det! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0