Göteborg

Nu har vi precis åkt från Göteborg och är på väg till Trollhättan. Sedan ska vi åka vidare hem igen.
Det är så mysigt att åka på roadtrip, det borde göras oftare. Det är nog dags att dra med tjejerna på något kul snart. vi får styra upp något hörrni! :)

Vi har åkt förbi ett antal Ikea på vägen och det känns riktigt jobbigt att åka förbi utan att få gå in och shoppa lite. Hoppas på att Daniel är snäll och offrar en stund så jag får stilla mitt shoppingberoende lite någonstans på vägen, vi åker ju som sagt förbi några stycken :p

Det är ju fredag idag, jag är ledig i helgen och har lust att göra något kul så något skoj ska jag nog komma på!
Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det finns IKEA i Singapore också, haha ;)

2010-01-08 @ 16:32:51
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0