Lördag

Idag har jag, Daniel och mamma varit på Thuns. Jag trodde det skulle vara större än va det var. Fanns inte så mycket att kolla på direkt men jag kom hem med ett par skor (därför jag ville åka dit) och en jättefin klocka till sovrummet! bilder kommer imorgon!
Det var dessutom kul att komma iväg från Norrtälje en stund. Är så fruktansvärt less på den här hålan just nu.

Igår hade jag och Lianda filmkväll med godis. Alltid lika kul att umgås med mina härliga vänner! Synd bara att det händer allt för sällan pga att man jobbar om varandra för jämnan. Men till sommarn tjejer så ska vi smida planer och åka på massa roadtrips! :)

Jag och Daniel sitter och kollar på Avatar här hemma. Blev ett litet avbrott för hans telefon ringde, men nu ska vi fortsätta kolla!

Hoppas ni får en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0