bara jag kan lyckas

Jag har så ont i min tand! Igår skulle jag äta en godis samtidigt som jag skulle säga något till Daniel. Då råkade jag fastna med framtänderna i underkäken på något konstigt vis och vipps så var ena tanden lös! Blir så arg på mig själv. Vem mer än jag kan lyckas med något så korkat? Det ilar och gör ont konstant :(
Jag ringde iaf tandläkaren idag och fick en tid imorgon. Jag är galet rädd för att dom ska dra ut den och sätta dit en porslinstand eller något. Vill jag verkligen inte! Hoppas de löser sig, och slutar göra så frukansvärt ont snart.

Daniel ska steka pannkakor till mig nu när jag mår som sämst, han e snäll han :)
Hoppas jag kan tugga bara utan att slita ut en till tand! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0