pain!

Fan va ont det gör!
Jag opererade bort en visdomstand idag. Den låg ner och ville inte komma upp ordentligt så det fanns ingen annan utväg än att skära och borra lite ben för att sedan sy ihop. Urs, tanden ville verkligen inte lossna och det kändes, utan att överdriva, som att han slet sönder hela jäkla käken. Aldrig mer säger jag bara. Var helt svettig när jag gick därifrån. Men nu är den iaf borta, skönt som fasen. Nu ska det bara läka sen kan jag bleka min gulingar :)

Tina kom över ett par timmar idag och hade så klart med sig min lilla guddotter Nellie! Söööta underbara tjej. Hon var dock väldigt trött idag och därmed gnällig, men hon är lika söt för det, lill tjejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0