omständig...

...kan ibland vara mitt andranamn. Jag har sån beslutsångest vissa gånger att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Dagens dilemma är att välja sittplatser. Jag och Sofie ska in och se Grease på Lördag. Det var tänkt att jag skulle boka biljetterna idag på dagen, men jag har fortfarande inte lyckats görat! Nu har vi iaf bestämt oss för balkong plats, det får bära eller brista med det! så det så haha

Jag hade tänkt mig en liten promenix nu på kvällen också men det sket sig totalt. Jag har varit ledig idag och inte varit utanför dörren, har lite smått ångest för det eftersom det varit så fint väder idag, men det kommer fler fina dagar! ;)

Nu ska jag se till att boka dom där nedrans biljetterna!! Fan va skoj det ska bli! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0