grymt

Det var riktigt kul att se Grease igår! Jag älskar ju filmen så det var skit kul att få se den som teater! Tack sofie för en grymt bra dag!
Sånt får det blir mer av tycker jag! :)

Idag under tiden det var sol gick jag o mammsen på promenad vid vattnet med lilla Nellie. Sen kom mamma hem till mig så käkade vi middag och kollade på en Wallander film.
Det är inte så ofta man får chansen att umgås med mamma bara vi två nu för tiden så det var riktigt mysigt!

Imorrn är det dags att borra sista hålet då, urs det är ju bara för hemskt att borra, utan att överdriva. Sen nästa måndag ska jag operera bort en visdomstand, urs vill inte! Men sen så kan jag äntligen göra min efterlängtade tandblekning! yes! ;)

Nu är det nog dags för sängen hörrni!
Hoppas ni haft en mysig helg

Tack o Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0