tack tjejer

...för en trevlig kväll!
Vi var ett gäng tjejer hemma hos Jezzlan som käkade skräpmat o glodde på Idol. Hur mysigt som helst :)

Imorgon är jag ledig. Ska jobba på söndag igen så jag ska verkligen se till att ta vara på dagen imorgon, slappa med andra ord!

Jag var inne i Sthlm idag och shoppade loss. Ska visa lite bilder på fynden senare.
Gick till en frisörsalong och klippte mig idag också. Det var första gången i hela mitt liv jag blev klippt av någon jag inte känner. Mamma har alltid klippt mig tills jag började frisörubildningen och då blev man ju klippt av kompisarna där. Så det var lite spännande :) Jag hade bara tänkt toppa lite men nu åkte en stor del av håret av känns det som. Så nu känner jag att jag lika gärna kan klippa någon page frisyr...skulle va ju vara snyggt. Det finna ju allitd löshår liksom.

aja, nog om hår och frisyrer...nu ska jag gosa ner mig i soffan!

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0