PARTYYY!

Ikväll gäller det! Om ett par timmar ska jag och några kompisar ut och äta på restaurang och dricka drinkar. Det ska bli hur mysigt som helst! Jag är sällan ute så det ska bli galet roligt. och med underbara vänner så kan det ju inte bli annat än lyckat ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag börja fixa iordning mig. Jag har en förmåga att alltid börja sminka o fixa precis innan jag ska gå. Men nu jäklar ska jag vara i tid!

Jag är faktisk lite pirrig i magen för imorgon. Nästan så där som när man var liten. Det är dock mindre roligt att åldras. Tänk på det ni alla 14 åringar som vill bli 20. När du väl är där så går det bara (fort) utför och du kommer önska att du var yngre igen, så njut av "fjortisiden".

Nä nu e det dags!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0