lördagen den femte september

har precis käkat pankakor med glass! Nu står Daniel och diskar, det gäller ju att sätta karln i jobb ibland :)

Jag är galet trött efter snart en veckas jobb. men nu är det bara två dagar kvar sen har jag ju iaf ledigt EN dag. Jag stupade i säng när jag kom hem efter jobbet men nu är jag liiite piggare och ska snart kolla på film. Tänke se baksmällan, har hört att den ska vara bra. Sen blir det nog till att sova. Min lördagkväll blir nog inte mer spännande än så. Men nästa helg då blir de party hela helgen. då är det nämligen någon som fyller år...jag börjar verkligen känna mig gammal när jag tänker på att jag redan fyller 23. Kan inte förstå vart tiden har tagit vägen. Jag var ju för tusan nyss 16!! snart kommer kramperna!

Nä nu blir det till att agera soffpotatis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyller du år nästa helg ?! Kraam <3

2009-09-06 @ 12:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0