snart så!

yapp yapp, snart är det helg! Det ska bli så jäkla underbart!

jag har längat så mycket efter min lediga helg och jag har verkligen förtjänat den! jag ska ha det så bra jag bara kan...och ta hand om min lilla plutt Rex här hemma som forfarande är jättesjuk :(
Jag är lite sugen på att gå ut en sväng imorgon eller på lördag, men jag vill inte lämna min lilla sönöt ensam hemma, är så orolig för honom hela tiden. Imorgon ska vi försöka tvångsmata honom så mycket det bara går för han har inte käkat ordentligt på väldigt länge.

Börjar jobba om 7,5 timmar så kanske lika bra o sova nu då
natti natt

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Helg är alltid härligt! Även om man ska jobba, plugga eller så. Ändå lite lyxigare än en vardag ;) En massa krya-på-sig-tankat till Rex också! kramar!!

2009-10-23 @ 08:20:51
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0