nytt o gott

Jag har sån lust att lära mig laga massa god mat. Jag är inte så dukig på att komma på nya maträtter och jag vet varför, jag är helt enkelt för lat. Så fort jag får fram sidan recept.nu så stänger jag ner igen. Jag är ganska bra på att misslyckas med mat jag aldrig gjort därav får Daniel jämt fixa middagen. Det brukar bli bäst så. För även om han sa att han knappt visste hur en ugn funkade när vi träffades så lagar han jäkla god mat! Kan dock bli lite enformigt eftersom min käre pojkvän inte äter något som simmar eller flyger :)

Men nu har jag bestämt mig och ska bli bätte på att klura ut roliga recept. Ska nog ta o fixa en egen receptbok med egna bilder t.o.m Det skulle vara kul. Nu lag jag ribban lite högt men de är alltid bra! ;)


något i den stilen kanske?
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0