fullspäckad dag

Marknad idag i lilla Norrtälje. Jag tänkte inte gå ner först men sen gick jag dit med Lianda en stund. Den har ju blivit så liten men jag tycker ändå att det är mysigt med marknader. De gör inget att alla trängs och sliter, det hör ju liksom till.
Efter marknaden gick vi förbi systemet för att inhandla helgens godheter :) Sedan drog vi till pizzerian och käkade kebab, gott som tusan men nu är jag mätt som en... Jag som inte ens åt kebab för en månad sedan. Har alltid trott att det har varit äckligt men det stämde ju inte alls.

Nu känner jag mig så shleeten så de ska bli galet mysigt att lägga sig i sängen och kolla på tv. De är ju fullspäckat med program ikväll! :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej hopp! Köpte du ngt på marknaden? Jag hade helt missat att det var någon igår XD. Marknadsgodis är ju en klassiker jag nu missade :) Puss och kram!

2009-10-08 @ 10:44:34
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0