förskylning på G?

Det är meningen att jag ska sitta bänkad i soffan o kolla på Gi Joe just nu, men jag ledsna och hamnade framför datorn istället :p

Jag har haft ont i halsen i flera veckor nu och det känns som att jag är på väg att bli förskyld varje dag, men det bryter liksom aldrig ut och det retar mig! Igår mådde jag skit dåligt. Jag hade halsont och världens huvudvärk så därför trodde jag att nu änligen blir jag sjuk så jag kan bli frisk någon nång, men icke. Nu känns de bättre igen. Jag ska nog gå till farbror dokorn och göra en hälsoundersökning. Japp! jag ska boka tid imorgon...tror jag.

Jag ska iaf hasa mig in i sovrummet snart och krypa ner i sängen. De lär inte dröja länge innan jag somnar

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0