yes! snart helg

Bara en dag kvar o jobba nu sen är det ledig helg! guu så härligt de ska bli!
Jag brukar inte ha så mycket planerat när jag väl är ledig men den här helgen är fullspäckad vilket känns underbart! Jag känner på mig att det kommer bli en toppenhelg! yes! ;)

Imorgon ska jag, Lianda, Sofie och Jessica ha mysig filmkväll med chips, morötter o dip. Och på lördag ska jag träffa Tina som snart ska få sin lilla flicka. Det var ett tag sedan jag träffade henne så det ska bli grymt roligt! Hon har säker fått en jättestor härlig bebismage nu! å jag ska ju bli gudmor så jag längtar riktigt mycket tills lillpluttan dyker upp :)
Senare på kvällen blir det utgång med Gutte, det ska faktiskt bli kul att gå ut, det händer ju inte så ofta.

Nä nu e det dags att sova så man orkar jobba imorgon, det är full ombyggnad på jobbet så det är lite kaos just nu, men det kommer nog bli jättefint det där! Det behövs verkligen lite uppfräschning!

Sov så gott mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0