satans migrän

Jag har haft ont i huvudet sen igår. Jag fick slänga mig i säng direk efer jobbet igår och idag har värken varit kvar hela dagen fast mildare. Jag hatar när jag får så här. Det kan hålla på i några dagar och inga tabletter i världen verkar hjälpa. Jag hoppas verkligen att det är bättre imorgon. För då är de nämligen filmkväll med girlsen som gäller! Det ska bli galet roligt!

Nu sitter jag och väntar på att syrran ska häma upp mig. Vi ska till Statoil och köpa godis till lille Devin som ligger hemma och är jättesjuk. Stackars plutten, han var sugen på godis och det är klar att han ska få det om han är sjuk! :)

Nu ska jag nog klä på mig då

Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0