hemsk natt

Jag är väldigt hungrig just nu! men det finns ingenting hemma som jag vill äta. Och jag orkar verkligen inte gå till affären. Typisk

Natten till idag kan ha varit en av dom värsta. När klockan var halv tolv hade jag lagt mig i sängen, jag hade svårt att somna redan från början. Jag kanske somnade efter en halvtimme. Sedan vaknade jag minst en gång i timmen tills jag skulle kliva upp. Varje gång jag vaknade så trodde jag att jag hade försovit mig och varje gång upptäckte jag att det bara hade gått en timme sen sist. Sista gången jag vaknade så var klockan 04.20 och det var då 20 minuter tills jag skulle upp. Der kändes som att jag hade varit vaken nästan hela natten och det kändes inte som att jag ens hade somnat. Det har känts idag att jag inte har sovit. Jag har haft huvudvärk hela dagen och nu börjar jag bli riktigt trött, får nog bli sängen snart!
Först ska jag rota igenom frysen en gång till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0