vill ha vill ha...

...massa saker just nu! Vill fixa lägenheten, shoppa en helt ny garderob, en utlandsresa, en bil. Listan kan göras huur lång som helst känner jag just nu! Varför kan man inte bara få allt man vill ha? fast då kanske det inte skulle vara lika kul när man vet att man kan få allt o köpa allt man vill ha jämt. Men lite lyx skulle inte skada just nu.
På lördag kanske jag och D ska åka o kolla på en bil! :) Jag behöver absolut ingen bil just nu, men det skulle va så kul och jag behöver öva på min körning, som e lite knakig, eftersom jag aldrig kör något. Hittar jag någon duglig bil så blir det roadtripps för hela slanten i sommar! :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen o sen sova!
natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0