Så var det måndag igen

I lördags var det som sagt personalfest. Den var helt ok. Lite tråkigt bara att det enda jag fick till middag var lite salladsblad och två små rostbiff skivor. Man fick ju endå betala en del för middan liksom. Men är man allergisk och bortglömd så!
Ska klaga på jobbet! hehe Men för övrigt var det skoj! med lite cider, dans och roligt folk så blev det en kanon kväll! :)
Vid halv ett nån gång knatade jag hem och när jag nästan var hemma så såg jag något springa framför mig. Efter att jag lyckats fästa blicken så såg jag att de var en stor grävling!! Jag är galet rädd för såna! han sprang under Pizzerian och stack fram nosen när jag gick förbi. jag var tok rädd! Dom kan ju anfalla och biter väldigt hårt har jag hört. Urs o fy!
Idag ska jag jobba några timmar på kvällen, så skönt att vara ledig på dan!

Nu ska jag ta o städa hela lägenheten!
puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0