Pizza time!

varken jag eller Daniel orkade laga mat idag...så det vart pizza. Ska försöka äta nyttigt, iaf i veckorna, men de sket sig idag. Men de va så gott så det gör inget :p
Nu har vi hittat dosan till Tv.n som vi ska ha i sovrummet, så ikväll kan man ligga nerbäddad i sängen och slöa framför tv.n Gud så mysigt!
På lördag är det personalfest och jag vet inte alls vad jag ska ha på mig. Jobbigt det där. Det är ju inge kul att gå ut om man inte känner sig bekväm med kläderna. Så på fredag blir det nog en sväng in till Shlm för att leta rätt på någon party topp! Tänke första ha klänning. Men har nog gett upp de för man har ju forfarande kritvita ben :)
Nu ska jag kolla på roomservice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0