Filmkväll!

Så va man ensam igen :( D har åkt utomlands på jobb väldigt mycket senaste månaderna och det är inge kul alls. Är ju såå galet tråkigt att va hemma själv! Men ikväll är jag bjuden hem till Mickis för en filmkväll me tjejerna. De ska bli kul :) Jag är sugen på att se en tok rolig film, en sån som man skrattar så tårarna sprutar av. Finns nog inte så där väldigt många såna filmer, eller så har jag bara missat dom. Har ni något tips på bra filmer?
Igår åkte vi in till Uppsala för att kolla runt på Ikea där. Har bara var där en gång innan men den var Ok. Föredrar ändå kungens kurva. Man kunde ju tro att hela Norrtälje hade tagit sig till uppsala för att strosa runt på ikea. Träffade på en hel del kända ansikten :)
jag kom hem med ett överkast, kuddar och två hyllor till badrummet. Det var inte rikigt tänkt att jag skulle köpa det men jag är shopping beroende! hehe
Nu ska jag städa undan i lägenheten innan jag drar iväg!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0