Äntligen helg!

Nu så var det Fredag igen då. Härligt! :)
Kom hem från sthlm för ett par timmar sedan. I kassen fick jag med mig ett par jeans (välbehövligt!) en svart tröja (alldeles för dyr, men otroligt fin!) örhängen och en tunika som jag tänkt ha imorrn på personalfesten. Men jag e inte så nöjd med den, känns inte alls party. Så imorrn får jag hasa mig ner till norrtäljes lilla centrum o ta en runda på hm och hoppas att jag hittar något där!
Vad ska man hitta på resten av kvällen då? Karln kollar på hockey och jag börjar bli rastlös. Hoppas den är slut snart så vi kan kolla på film istället. Mycket mer intressant enligt mig! :) Vad gör ni för roligt ikväll?

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0