shopping shopping

Ja idag vart de shopping för fulla muggar. Hittade två presenter till syster iaf som tur va, en vart jag faktiskt lite avis på :)
Norrtälje är ju en väldigt liten stad men jag o mammsen lyckades springa runt i olika affärer hur länge som helst. Vi startade vid tolv o jag var inte hemma förens vid halv sju! galet! :) så någon solning vart det ju inte tyvärr. Vi får ta igen det nån annan dag Jenny.
Börjar jobba 5.30 imorrn så nu e de dags o sova om jag ska orka ta mig upp. De är fredag imorrn oxå så hoppas på att något skoj ska hända! :)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Syrran!

vad var det? kommer inte ihåg...

2010-01-22 @ 13:15:04
Postat av: carina

inte jag heller :)

2010-01-25 @ 13:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0