Fredag igen

Japp nu e de helg igen! Tyvärr e det min jobbar helg, men det gör inte så mycket. Det är så tråkigt väder så man kan ju ändå inte vara ute. Den här fredagskvällen gick tok fort o nu ska jag krypa ner i sängen o kolla lite på tv innan jag somnar. Grattis till alla som tog studenten idag! Känns inte alls som det var var två år sedan jag tog studenten...vill tillbaka till skolan! Dom flesta kanske inte saknar skolan, men jag vill verkligen tillbaka. Gillade skolan. Där träffade man kompisarna varje dag och man kunde sitta o prata massa skit på lektionerna :p men men nu e man gammal o måste jobba o slita :)
Ne nu ska hoppa i säng!
Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0