Småland here we come!

Imorrn bitti bär det av till småland. Vi ska ta med oss husvagnen som rikiga Svenssons o bara mysa i några dagar. Det är marknad där nere oxå, de ska bli kul...så länge det inte regnar :) Vi blir sju stycken i familjen som åker så det ska bli riktigt mysigt :)
Igår träffade jag min goa vän Sara som flugit ner från Gällivare. Vi var ute och åt på restaurang i Gamla stan och tog oss en cider, hur mysigt som helst! Har saknat den bruttan galet mycke! :)
Shoppade lite kläder oxå som jag kan lägga upp bilder på, men de får bli när jag kommer hem för nu måste jag sussa så jag orkar upp mitt i natten :)
Natti

                                                                                                                 världens bästa Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0