kort eller långt?

a det är frågan nu när jag snart ska klippa mig..igen. Klippte mig nyss känns det som  men de är så galet slitet så nu ska de av! Vill verkligen ha lång men så låter jag det gå för länge mellan varje klippning o så blir det slitet igen. O jag ska vara utbildad frisör? pinsamt hehe. Måste skärpa mig med det där så jag kan få långt hår igen...det är ju så fint! :) fast kort hår...typ till axlarna kan oxå vara väldigt fint..hmm aja jag går till min frisör (mamma) så får vi se hur det slutar. :)
Jag återkommer senare, med eller utan hår på huvudet...kanske gör en Britney! :p
kram

Kommentarer
Postat av: adina

ja, kollade in dom nu och det fanns fina garidner där! tack för tipset :D!

2009-07-20 @ 20:20:48
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0