i min lilla värld av drömmar

Jag har inte varit ute idag ännu men här hemma är det iaf tok varmt. Just nu håller jag på att tvätta sen ska jag gräva i kylen efter någon go frulle, e galet hungrig känner jag. Vad ska ni göra idag?
I natt har jag drömt sjukt mycket. Och drömmarna var riktigt skumma. Ni vet när man vaknar mitt i en dröm och bara vill somna om och fortsätta drömma för att få veta hur den slutar. En sån dröm hade jag innan jag vakna idag, men jag hade inte tid o somna om eftersom tvätstugan väntade på mig...damn! :)
Ne nu måste jag röra på mig!
puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hallåj! Tur att det var en härlig dröm iaf och inga mardrömmar iaf :) vad skönt för dig med semester! Har du några speciella planer? Hur varmt är det i Sverige nu? Måste sussa nu, men puss och kram!

2009-07-17 @ 17:48:38
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0