En sån ska jag ha!

Min härliga vän Sara berättade för mig idag att många använder sig av en spikmatta om man har ont i rygg, sömnproblem, är stel, har migrän etc. Jag som aldrig hänger med i något hade så klart ingen aning om detta. Men den verkar ju hur bra som helst!! Så jag ska absolut klicka hem en sån shakti spikmatta som dom så fint heter. Då kanske jag slipper migrän! :)
Snart kommer Micke hit som jag inte har sett sen januari. Ska bli kul att träffa honom!
Hoppas ni haft en toppendag mina vänner!
kramar!


Jag tror på den här mattan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en dån :) Hur skönt som hellst !

2009-07-13 @ 16:18:30
Postat av: Anonym

jag har en sån :) Hur skönt som hellst !

2009-07-13 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0