Sol och snö

Idag är jag ledig. Det är helt underbart härligt. Det är tänkt att jag ska storstäda hela lägenheten idag men trots att jag varit uppe sen klockan nio så har jag inte kommit igång ännu. Så får se hur de blir med det :)

Igår vad det lucia och min syster med familj, mamma och min brorsdotter Carolina kom hit och åt och fikade, supertrevligt!
när dom hade åkt kollade jag på luciatåget på tv och precis när dom satt igång att sjunga så började det snöa utanför fönstret, mysigt! Jag har allitid älskat lucia. De är sån mysig stämning!

Nä nu ska jag nog sätta igång o göra någon nytta innan karln kommer hem och stökar ner innan jag ens hinner börja städa ;)

Så här ser det ut utanför mitt fönster idag...mysigt med snö!








Kommentarer
Postat av: Rebecca

snö :D

2009-12-14 @ 14:13:02
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0