ledig dag

Dagen började väldigt segt. Jag kom inte ur morgonrocken förens kl två. Men sen tog jag mig i kragen och gick och hälsade på Mickis och hennes syster Lisa. Dom hade bakat kakor, så vi satt och fika och tjejsnacka. Super trevligt! :)

När jag kom hem var jag duktig och lagade jättegod pannbiff. Jag fick inspiraion av tjejernas bakande så jag slängde ihop en kakdeg innan maten och dom vart rikigt goda. Det blev speciellt uppskattat av karl här hemma :)

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på tv. Man blir så seg av det här vädret så man vill helst av allt bara sova känns det som.
Hoppas eran dag har varit bra!

Lite bilder från dagen:












Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha, jag ser ju crazy ut på bilderna med lisa :) Dina kakor och pannbiffen ser ju riktigt smarriga ut! :) mysigt med tjejfika! Pussar!

2009-12-10 @ 09:31:37
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0