im back

Jag glömmer hela tiden bort att blogga. Men jag kommer på det lite då och då iaf :)

Vi har precis käkat chili con carne. Det var första gången vi gjorde det och det blev riktigt bra.
Men nu är jag så mätt så jag knappt kan röra mig vilket känns mindre bra hehe

Idag jobbade jag ett kort pass så jag har hunnit med en hel del idag för en gångs skull.
Mickis kom förbi idag för att tjejsnacka några timmar och dricka thé. Väldigt trevligt! Sedan hann jag plocka mossa till min adventljusstake också. Plus att julgardiner har åkt upp i köket. Jag är alltid sent ute med julpysslet men de gör inget, varför ha så brottom ;)

Det är redan andra advent nu...snart är det julafton!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det blev fint med grönmossan :)

2009-12-08 @ 10:04:20
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0