Idol ja...

Jag har inte sett mycket av idol, jag tycker bara det är roligt att se uttagningarna när folk gör bort sig. Men var tvungen att se vem som vann iaf. Mig kvittade det och det lät ju bra när han som vann sjöng. Men jag fick panik av att hans flickvän aldrig gick av scenen! Tyckte de var pinsamt...för hennes skull då alltså :)

Nog om Idol. Idag har jag varit och grattat brorsan som fyllde år i veckan. Gick en prommis med deras hund Shakira. Hon är för underbar den hunden. Hon är såå snäll och en riktig knähund. Jag skulle verkligen vilja ha en hund, typiskt att man ska vara allergisk.

Nu ska jag burra ner mig under täcket i sängen och kolla på tv innan jag ska sova, jobb imorgon igen. Men på Måndag är jag ledig. Då vill jag göra något kul, det blir antagligen att handla klart alla julkappar.

Hoppas ni får en trevlig kväll...och ni som ska ut och svira, svep en drink åt mig också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0