testa inte

Till er som tänkt testa Brämhults smoothie med ananas-mango så smakar den apa. Jag älskar ananas och gillar även mango, men den var verkligen inte god tyvärr. Nån av dom andra smakerna kanske är bättre.
Jag o mamma var i Täby C en snabbis idag och jag råkade få med mig ett linne/klänning hem. I svart oxå då så klart bara för att jag har lovat mig själv att inte köpa det. Större delen av mina garderober innehåller nämligen svarta kläder...men jag har förbättrat mig nu :)
Nu ska jag hitta något gott att äta, hoppas ni får en mysig fredagskväll!
kramar


urs o fy!                                                                                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0