morning sunshine!

Nu har jag tagit mig upp ur sängen. Urs jag gillar inte alls att lägga mig vid halv tre på natten. Hur länge man än sover dagen efter så blir man seg. Dessutom blir man segare ju längre man sover. Hur som haver så gick det bra att jobba igår. Det var fakiskt kul. Trodde jag inte men det kändes riktigt bra att komma igång o jobba igen!
Nu har jag bara fyra jobbiga pass kvar att ta mig igenom, men det ska nog gå bra.
Igår hade jag o Daniel varit förlovade i 1 år. Vi kunde inte fira det tillsammans eftersom han jobba när jag var hemma o tvärtom. Men när jag kom hem från jobbet inatt stod det en fin bukett blommor vid sängen :) Till det fanns ett litet kort och en Tiger. Han är så underbar min karl! :)
Nu ska jag nog ta o hoppa in i duschen så jag vaknar ordentligt.
Ha det bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0