klipp klipp

Jag o älsklingen käkade tacos för ett tag sen, hur gott som helst. Fick ett jäkla sug på det helt plötsligt o bara skulle ha det :)
Min underbara vän Mickis var här tidigare ikväll och bjöd på lite humor som vanligt. Jag klippte henne vilket var hur kul som helst. Jag klipper inte ofta längre sen jag gick ut skolan så det kändes toppen att få klippa igen! :) Skulle vara kul att börja jobba som frisör igen, men jag e så lat så inte ens det orkar jag göra. Vi får se hur de blir i framiden. Tills dess får jag nöja mig med att klippa kompisarna o Daniel då.
Nä nu ska jag o min slöa karl ta o glo på dum burken en stund tills jag somnar...vilket kommer ske rätt fort känns det som!

Natti Natt då!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

2009-08-15 @ 12:09:30
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha, råkade trycka på skicka utan att ha skrivit något :) Skulle bara säga att jag gillade hunden, så känns det ibland men nu är jag nyklippt! :)

2009-08-15 @ 12:11:30
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0